30هفته 3 روزمه خوبه برم سنو وزن،؟

۵ پاسخ

۳۲ بری خیلی خوبه

اره برو
که اگه وزن بچت کم بود بهت دارو بده
یا رو تغذیت کار کنی

۳۲کامل برو

فک کنم خوب باشع احتمالا منم برم توهم هفته منی😍

دکترت برای کی گفته ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی