۳ پاسخ

من سرهمی پشمالو و مخملی خریدم

مال من چون ب زمستون میوفته ب دنیا اومدنش ی سرهمی تدی بیرونی خریدم از این پشمالو ها

بیشتر سرهمی خریدم بیرونی هاشو چون منظم تره.

سوال های مرتبط

مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد