۴ پاسخ

تفسیر کردم نرمال بود فقد فکنم ۲۴ هفته باید دوباره انومالی بدی زیر هم نوشته اکو بری
نمیدونم دیگ ب دکترت نشون بده

عزیزم ۲۴ هفته دویاره باید انومالی انجام بدی

نرماله
نه طبیعیه خب
سرویکس چرا برات نزد
این آنومالیت بود؟؟؟

عزیزم خوبه نرماله جنسیت چی بود؟

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۳ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری
مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آتامان🤰💙 مامان آتامان🤰💙 ۳ ماهگی