خانوما برای درمان استرس چی خوبه بخورم

۵ پاسخ

زيره خووبه برا ترس واسترس

گل‌گاو‌زبان

عرق اسطوخودوس عالیه

گل گاو زبان هم خوبه

برو عطاری یه قطره هست قبل از خواب تو یه لیوان آب ولرم می‌ریزی میخوری ..خیلی خوبه ..من رفتم گرفتم خوب بود ..آرامبخش هست گیاهی هم هست

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
nafas nafas قصد بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آینده ivf مامان آینده ivf قصد بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هجدهم بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری