۴ پاسخ

سلام من هفت ماهه ازدواج کردم
و به امید اینکه با دارو باید بچه دار شم و اینا زیاد جلوگیری نداشتیم و اصلا فکرشم نمیکردم که بچه دار شم
و الان بدون هیچ دارویی دو ماهه که باردارم

من ۶ ماه
دوماه قرص دفاستون خوردم بعد باردار شدم

بعد از یک سال

من هفت ماه

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ونهم بارداری