سلام ببخشی میشه قلمه گوساله بدم دخترم.

۱۱ پاسخ

قلمه گوسفند بهتره ولی ایرادی نداره گاو هم

اره من چند بار دادم

آره میشه

دیگه بچه ها ۱ سالشونه

من برش زدم هفته ای ۳ بار

میگن به عنوان آبگوشت شب نخورید چون خیلی چربه ولی تو غذا خوبه

اتفاقا خیلی خوب و مقویه فقط مقدار چربیش زیاده باید قالب بزنی هر روز که غذا براش درست میکنی یه تکه بندازی تو غذاش

خیلی عالیه حتما بده

برای قدو وزنن خیلی خوبو مقویه

نه برا وزن عالیه

من دادم

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۱ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی