خانوما تو شیردهی میشه قرص ال دی خورد؟

۵ پاسخ

توشیردهی قرص لاینسترنول بخور

من سه رنگ یاهمون تری فاربه

میشه ولی شیر کم میشه

تا ۶ماه نمیشه چون شیرو خشک میکنه بعد ۶ماه میشه خورد

نمدونم منم میخام بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🍯آرن🐻 مامان 🍯آرن🐻 ۵ ماهگی
مامان 👶فراز👶 مامان 👶فراز👶 ۱۶ ماهگی