۲ پاسخ

من با اپیدورال زایمان کردم وقتی امپول بی حسی و زدن تا دو سه ساعت دردم خیلی خیلی کم بود بعدش دوباذه اثرش رفت یه بار دیکه اومدن زدن اون زیاد کارساز نبود چون اخراش بود هشت سانت بودم ولی اولش نتیحه گرفتم دردم کمتر شده بود

همون شیاف خودش کارسازه
پمپ دردم ک بود دیگ عالی

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک جون مامان نیک جون ۴ ماهگی