۵ پاسخ

اگه بدون امونياك و بدون دكلره باشه از سي و شش هفته مشكلي نيس

همه چیز و تو را خدا ربط ندید مامان های مهربان به استرس ماه نهم میشه رنگ کرد آخرهای ماه هم میشه دکلره کرد اما اگر چرا میارین

سلام من از دکترم پرسیدن اصلا تا بعداز زایمان نه رنگ نه دکو انجام ندید برای بچه اصرات بد میزاره من خیلی دوست داشتم مش کنم روزا آخر گفت نه

سه ماه دوم بدون امونیاک

اما دكلره و اينا يكي دو روز قبل زايمانت

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی