اگه بدون امونياك و بدون دكلره باشه از سي و شش هفته مشكلي نيس
همه چیز و تو را خدا ربط ندید مامان های مهربان به استرس ماه نهم میشه رنگ کرد آخرهای ماه هم میشه دکلره کرد اما اگر چرا میارین
سلام من از دکترم پرسیدن اصلا تا بعداز زایمان نه رنگ نه دکو انجام ندید برای بچه اصرات بد میزاره من خیلی دوست داشتم مش کنم روزا آخر گفت نه
سه ماه دوم بدون امونیاک
اما دكلره و اينا يكي دو روز قبل زايمانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.