و بالاخره نامه ختم بارداری گرفتم🥹

۹ پاسخ

باسلامتی و دل خوش

من فردا میشم ۴۰هفته میخام برم بهداشت به منم نامه میدن ؟چون انقباض هم دارم

بسلامتيييي عزيزمممم😍

ب سلامتی عزیزم😍🧿

طبیعی هستی ؟دکتر منم نامه داده برای بستری ولی کفته تا یه هفته دیگه دردت نگرفت دوباره بیا مطب

چجوری عزیزم

بسلامتی گلم برای ماهم دعا کن ❤️

انشاالله بزودی و بسلامتی فارغ بشی🥰

بسلامتی عزیزم😍😍

سوال های مرتبط

مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی
مامان 💙یاراد مامان 💙یاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی