مامانا کیا بچه هاشون دندون در اوردنی اسهال میشن

۷ پاسخ

سلام به همه مادران عزیز من خودم شیر ندارم یک بچه نه ماهه دارم ما اتباع استیم بدون کد ملی شیر خشک نمیده اگر هم بده خیلی گران است توان مالی نداریم کسی است بچه شو شیر خودیش بده و کد ملی شو برای بچم بده تا براش شیر بگیرم بخدا ثواب میشع

یبس شد

درخواست میدی خوشگلم💖

من دخترم غذا نمیخورد وگرنه تب و اسهال و اینا نداشت. غذا نمیخورد و بد اروم بود گریه میکرد

دخترم روانی میشم

دختر من یبوست گرفته🤦

دختر من
و ب شدت هم میسوزه از پشتش خون میاد

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی