۸ پاسخ

انشالله همه چی اوکیه

انشاالله سالمه سلامته بچه شما دختر بود؟

انشاءالله که همچی عالیه وسالم

انشالله که همه چی خوب و عالی هست

ان انشاالله همه چی عالیه

ایشالا همه چی خوبه

آخیییی انشالله همه چی خوبه

عزیزم چ حس خوبیه

سوال های مرتبط

مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی