سلام کسی تفسیر سونو بلده

تصویر
۸ پاسخ

همه چی خوبه گلم شکر خدا فقط اونجا ک زده یکنواخت نیست شاید بخاطر اینه ک پریود نشدی بافت رحمت ضخیم شده یا کیست داری

ایشالله که همیشه خوب سلامت باشی

همچیز اوکیه بازم باید دکترمتخصص ببینه سایز تخمدان های متفاوته ک ماها سردرنمیاریم خیلی

فقط یک مقدار زخامت دیواره رحم داری که چون بعداز زایمان پریود نشدیه بعداز اینکه پریود بشی از بین میره

اینم یکی دیگه

تصویر

باردار بودی یانه تست داده بودی

نههههه

خوبه همه چی

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱ سالگی
مامان رویاو نیلا ❣️❣️ مامان رویاو نیلا ❣️❣️ ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۱۰ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان عشقم مامان عشقم ۱۰ ماهگی