۵ پاسخ

اره ببرش دکتر

ببرم دکتر یعنی؟

خیلی زیاد گریه نمیکنه خوابشم خوبه خداروشکر

بخاطر زور زدن و گریه است

فتق نشده..؟ طرف ما میگن بچه زیاد گریه کنه اینجوری میشع

سوال های مرتبط

مامان یزدان . اورهان مامان یزدان . اورهان ۴ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی