میگم کمر درد بدی کردم شیاف پروژسترون بزارم اشکال داره🥲

۵ پاسخ

ای وی اف کردی

استفاده کن ضرر نداره ک ولی مسکن نیست
فقط جلو خونریزی و میگیره و جای بچه رو سفت میکنه
کیسه اب ولرم بزار و با شال ببند

شیاف برا خون ریزی می دن
فعلا استراحت کن پله نرو

من هماتوم داشتم پروژسترون داده بود که برطرف شه تازه همونم دوهفته قطغش کردم الکی استفاده نکن فقططططط استراحت کن اولاش

نه نزار چه ربطی داره آخه فقط استراحت کن من سر بچه اولم خیلی کمر درد بودم

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری
مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری