سلام مامانا پای مرغ ت ۷ ماگهی مجازه

۱ پاسخ

من از همون اول ۶ ماهگی دادم 😐
به عنوان عصاره میریختم تو پوره سیب زمینی به جای اب

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی
مامان تیدا مامان تیدا ۱۰ ماهگی