خانما ملاج بچه بیفته علائمش چجوریه؟

۵ پاسخ

شما دست نزنید هیچی نمیشه

اسهال و استفراغ

وای یعنی همون ک نرم هست رو کسی فشار داده؟

یعنی چی؟

کجا بیوفته

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان مهوا🐥 مامان مهوا🐥 ۱۷ ماهگی