کسی میتونه تفسیرش کنه 🙁

تصویر
۲ پاسخ

قندت خوبه ..عفونت ادرار هم نداری

کم‌خونی‌ک‌دارید من‌خودمم‌همینجوریم‌
قندتون هم خوبه منم همین حدودا بود عددش دکترم‌گف‌اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیاواریا مامان ایلیاواریا ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان الما مامان الما ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی