سلام چرا بچم هی عوق میزنه وقتی خمیازه میکشه؟

۲ پاسخ

بچه ی منم همینطوره میگن رفلاکس خفیفه

وقتی شیرمیخوره نیم ساعت بگیرش تا اروغ بزنه شیرش یکم هضم شه سریع درازش نکن

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی