سلام دوستان علت این جوشها چیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

شیر میخوره در روز چندبار با دست خیس لپاشو تمیز کن یا با یک پارچه نمدار نرم یواش تمیز کن شیر میخوره میمونه چسبناکه دونه میزنه

گرما ،بوسیدن هم ممکنه باشه پماد ایروکس آتوپیکس رو با هیدروکورتیزون یک درصد ترکیب کن بزن کم کم خوب میشه ،این نسخه دکتر پسرم بود

حساسیت به چیزی داشته

یا گرما یا بوسیدن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتا 🩵 مامان آرتا 🩵 ۵ ماهگی