سلام مامان ها چه طعم سرلاکی خوشمزست

۶ پاسخ

من هفته پیش کربلا رفتم اجبارا برای اولین بار گندم و سیب رو خریدم خوشمزه بود

گندم و خرما خوشمزه هس

واسه وزن گیری کدوم سرلاک بهتره

حریره بادام از شش ماهگی
گندم و تکه های خرما از هشت ماهگی

از چند ماهگی سرلاک باید بدیم ؟

بنظرم صنعتی نده بهش خاصیت نداره سنتی بگیر بهش میگن سویق

سوال های مرتبط

مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی