روتین هرشب من واسه پسر کوچولوی خونه🥹💙😴

تصویر
۱۱ پاسخ

منم فقط من فلاکس دوقلو میزارم از این بزرگا🤣

دقیقا👍👍🤣🤣

روتین هرشب شیرخشکیا😅

روتین هرشب منم هست حس خوبی داره🥹

این شیره شیر خوبیه وزن دهی چطوری داره؟؟؟

دقیقاً روتین هرشب منم هست خواهر.خدا حافظشون باشه 😘

شبا شیر میخوره پسرتون

دقیقاکارهرشب منه منم این شیرمیدم

منم پرونترا میدم 🥲

منم مثل شما ولی من تو سینی میازارم اونجوری دلم نمیکشه رومیز بزارم لک بشه میز

ای جانم خداحفظش کنه برات گلم

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آروین مامان آوینا و آروین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی