شهرکرد قشنگم 😍✨❤️

تصویر
۱۶ پاسخ

خوش اب و هوا تر از شهرکرد نداریم😍

سلام عزیزم خوبی گلم ؟؟؟؟

😍😍😍

بی نظیر ترین استان

به به شهر خودمونه ک

خوش بگذره عزیزم 🌷

خوشبحالتون گرممه با اینکه هوا۲۵ درجس و زیادی گرم نی💔

خوشبگذره عزیزم

‌وایییییی شهرکرددددددد خدااااااااااا چ قد دلم تنگ شده برا اونجا و خانوادم
با چی رفتی ؟

صفا باشه 🌱

هیچ جا وطن خود ادم‌نمیشه واقعا

😍😍✨✨

خوش بگذره💚💖

میگن اونجا خیلی خنکه. درسته ؟

کجای شهرکردی

😻😻😌😌

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
دوفرشته آسمونی دوفرشته آسمونی قصد بارداری