۶ پاسخ

۱۴۰۱ نیکان اقدسیه با دکتر افراسیاب زایمان داشتم خوب بود
دکترم از بیمارستان بهتر بود خیلی شلوغ بود اون روز و خر تو خر

ی زایمانم ده سال پیش پیامبران داشتم ک دکترم از اونجا رفت بیمارستان خوبی بود راضی بودم اما دکتر خوب اونجا دگ نمیشناسم الان

منم صارم دکتر کرم نیا زایمان نکردم اما تا الان ک همه چی خوب بوده فقط خیلی تخصصی ان تو همه چیز دگ از نظر هزینه بیمه تکمیلی اینا نباشه ی خرده سخته ولی عالیه چون چن نفر اونجا بودن همه راضی ان از زایمانشون

من صارم با دکتر سیدی مقدم دارم میرم و تا الان که راضیم

بیمارستان مفرح خوب بود

بیمارستان تربتا با دکتر خامنه راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا👩🏻‍🍼 مامان هدیه خدا👩🏻‍🍼 هفته پانزدهم بارداری