کسی از صدک سر درمیاره؟
۴۰ درصد باشه یعنی چی ؟

۶ پاسخ

یعنی از100تا نوزاد40تا این وزنو دارن

من ديروز رفتم ١/٣٠٠ بود گفت صدك ٢٠ و كمه وزنش😔😔

وزن جنین قدر بود؟؟

کجا مینویسه؟؟؟

سلام عزیزم هزینه سونو وزن چقد شد

یعنی با ۴۰ درصد از بچه های هم هفته خودش وزنو قدو...یکیه صدک پنجاه ب بالا نرماله

سوال های مرتبط

مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان وریا وهیوا💙💙 مامان وریا وهیوا💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری