۱۲ پاسخ

من اگه زیاد سرپا باشم هم کمر درد و هم پا درد شدید میگیرم

آره همین الان ابلس شستم ظرف شستم‌ناهار بار گزاشتم و در حال نفله شدنم کمر داره له میشه

اره

اره عزیزم

منم شکمم سنگین میشه برام

آره منم
حالا از نظر اطرافیان من باید ی ریز فعالیت کنم
نمیدونم واقعا چرا این انتظار رو از من دارن

اره. منکه جفتم یکم پایینه کار زیاد نمیتونم کنم

کارخونه خوب نیست انجام بدی نبایدزیادتودوران بارداری به خونه وتمیزی اهمیت بدی فقط کارای ضروری بایدبکنی مثل غذا ظرف شستن که اونم یاصندلی بزاری یاچهارپایه که سرپاواینستی ..بیشتربایداستراحت کرد

دقیقا دیروز یکم کار کردم اشکم در اومد بود

من اره خیلی نمیتونم سر پا باشم

اره

بعضی وقتا سعی کن کار سنگین نکنی زیاد خم و راست نشی مدت طولانی سرپا نمونی

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی