خانما کسی قرص کابرگولین خورده واسه قطع شیردهی؟

۶ پاسخ

ال دی بخور قطع خشک میشه

من واسه قطع شیردهی نه ، ولی قبل بارداری که پرولاکتینم بالا بود دکتر داد
برای من خیلی عوارض داشت ، حتما تحت نظر دکتر مصرف کنید

حتما مشورت کن با پزشک
به من نساخت داشتم دور از جونت میمردم

نه ولی آموکسی سیسیلین خوردم داشت شیرم خشک میشد دیگه نخوردم

حیف نیست شیر خودتونو قطع میکنید

شما خوردین خوب بود یه ماه گرفتم شیرو ولی درد هست هنوزم شیرم میاد

سوال های مرتبط

مامان نفسم ماهلین🥹🤍 مامان نفسم ماهلین🥹🤍 ۵ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی