اصولاً چند هفتگی سزارین میکنن

۷ پاسخ

۳۸ هفته و دو سه روز

من ک ۴۲هفته زایمان کردم 😂

۳۸هفته به بعد

اگر انقباض و درد نداشته باشی 39 هفته ولی اگر داشته باشی زود تر

۳۸ اما دیدم دکترایی هم ک میگن ۳۹
ولی اکثرا همون ۳۸ هفته

38 هفته

۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ژینا گلی🎀 مامان ژینا گلی🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مَهزاد مامان مَهزاد ۲ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی