خانوما طبیعیه بچه من خیلییییییییی آب میخوره😐😐

۱۱ پاسخ

دختر منم همینه😑🩵

خب گلم وقتی شیر نخوره بابد اب بخوره که بدنش تامین شه

اره تقریبا

دختر من روهم یه استکان اب نمیخوره

تحرک داره

اره
چون آب بدنشون کم میشه

وااای دختر منمم خیلی اب میخورره😂😂
مردم اینقد پا شدم بش اب دادم هر بارم انگار اولین باره اب میخوره

دقیقا پسر من رو هر وعذه صبونه نهار شام قشنگ یه لیوان پر اب میخوره با نی

پسر من گاهی ۳ یا ۴ تا شیشه ۳۰۰ تایی میخوره
مخصوصا اگر بریم بیرون

دختر منم خیلی آب میخوره

پسرمن هرچقدر آب بدم میخوره نرمالش روزه سه لیوان پره

سوال های مرتبط

مامان روژان🌞 مامان روژان🌞 ۲ سالگی