۶ پاسخ

گیگوز خیلی خوبه بعضی شیر خشکا بچه باد می‌کنه ولی گیکوز من از چهار ماهگی دارم میدم خداروشکر ساخته بهش ویتامیناش دکترش گفت دوبرابر همه شیر خشکاس

عزیزم منم بیومیل پیدا نمیکنم شما گیگوز دادی چطوره
منم میخام بگیرم

گیگوز چی میدی

من از ۷ ماهگی گیگوز دادم الانم میدم راضیم قبلش نان میدادم.

من میداوم , مثل نان هست ولی یکم سبک تر از نان ,,, عالیه

من‌میدادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
مامان حسین محامی مامان حسین محامی ۱ سالگی