مامان خانم ها شما از کی اتاق نی نی رو چیدید؟

۳ پاسخ

شما میتونی هر موقع میخوای بچینی چیزیش نمیشه ک

من انشالله اوایل مهر ماه می‌چینم
دیگه هشت ماهگی باید بشوری بچینی عزیزم عجله ای نشه هیچی معلوم نمیکنه که ازالان به بعد

اونقدر عجله داشتم ۳۳ هفتگی اتاقشو چیدم و ساکشو بستم😂🙈

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۹ ماهگی