۳ پاسخ

ببردکتر چجوری ۳ روز صبر کردی ویروسه پسر منم گرفت

ببر دکتر شاید ویروسیه

خودت موز و کته و.... ک واسه اسهال خوبه بخور اونم خوب میشه . ولی دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۴ ماهگی