خانم ها بتا50 پوچه

۱۰ پاسخ

من 73 بود

مثبتی ولی چندروز دیگه باز تکرارکن که رفته باشه بالاتر

یه هفته

چند روز تاخیری؟

دست دردنکنه

ن کی گفته پوچه من ۲۲ بود یتام

یه هفته

سلام کی دادی 50شد عزیزم بعد پریودی؟

فذاتشم

بالای بیست و پنج مثبته تا جایی که من می‌دونم تو گوگل بزن انشاالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری