۵ پاسخ

آخه هوا سرد میشه من لباس گرم بیشتر برداشتم

فقط برای فصل پیش رو لباس بخر
الان هیچی از سایز و رشد بچه نمیدونی

ای جان مبارکه عزیزم

ای جونم چقد خوبه این بخش سیسمونی 😍 مبارک باشه.انشالله بسلامتی👏👏👏

مبارکتون باشه و به سلامتی❤

سوال های مرتبط

مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد