پسرم انگار اسهال شده چی کنم

۶ پاسخ

اول که باید ببرید دکتر علت اسهال مشخص شه که طبق اون دارو بدن ولی وعم‌لا قطره ‌پدی لاکت میدن
به ترکیب شیرخشک دست نزدید عزیزم مقدار استاندارد بریزید اینجوری بچه رو داغون میکنید.

من این شربت دادم خوب شد

تصویر

پدی لاکت و نئوزینک اگه تو خونه داری بهش بده

ضرر نداشته باشه

عه واقعا

مثلا ۹۰تا شیر میخوره چهار پیمانه شیر بریز دو بار بکنی شکمشو جم مبکنه

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۷ ماهگی
مامان آراز🥺❤ مامان آراز🥺❤ ۱ سالگی
مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی