۱ پاسخ

عزیزم من بادام رو خیس میکنم و بعد پوستش رو میکنم بعدش پودر میکنم‌میزارم ت قابلمه همراه نصف استکان اب و یک قاشق ارد برنج بعد در اخر ک خنک شد بهش یکم شیر خشک اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان جوجه🐣🧸 مامان جوجه🐣🧸 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی