۵ پاسخ

اره نی نیه

من امروز صبح یه حباب بزرگ انگار تو دلم ترکید سمت راست همون یبار بود🫠🙃

عزیزم احتمالا حرکت روده هاته

عزیزیم خیلی حس خوبیه... منم سه روزه عقب انداختم ولی بیبچک نزدم میترسم از قصد بارداری زدم بارداری... برام دعا کن این ماه باردار باشم😊🤲

اره وای😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری