۲ پاسخ

منم ا خرداد زایمان کردم ،راضی بودم از بیمارستان

من ۱۶مرداد سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا 🩷💖🩷💖 مامان نورا 🩷💖🩷💖 ۱۰ ماهگی