۳ پاسخ

لیمو ترش یا ابلیمو با کمی نمک

سردی‌ نخوردی؟من هروقت سردی میخورم اینجوری میشم بالا میارم خوب میشه

یکم آبغوره بدون نمک بخور

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری