روز ۱۴ آزاد سازی مثبته؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

مبارکهه❤🌛

سلام عزیزم من امروز روز ۱۲ ازادسازیم بود تست زدم منفی ممکنه روزای بعد مثبت بشه؟🥹

هالهه دارههه🥺🥺🥺

مبارک باشه گلم روز ۱۳ تست نزدی فقط از روز ۱۴ زدی؟

مبارکه عزیزم سایز فولیکول هات چند بود که آمپول زدی

فداتشم عزیزم انشالله ممنون

مثبته عزیزم مبارکت منم۳روز دیگه موعودمه برام دعاکن مثل تو خداخوشحالم کنه

عزیزم مثبته مال منم اینجوری بود

علائمت چیه؟

سلام مبارکه گلم منم دیروز زدم برام دعا کن انشاالله مثبت بشه من آمپول پی دی پرک۵۰۰۰واحد زدم چند روزی علائم میاد سراغم

عزیزم آمپول آزاد سازی روز چندم سیکل زدی؟ اسمش چی بود؟hcg؟

مبارکه گلم زیر نظر چه دکتری هستی؟

چندروز اخیر پریودت گذشت بی بی چک انجام دادی اجی؟

مبارکت عزیزم

آره گلم مثبت هاله داره مبارک باشه برای ماهم دعا کن این ماه بشم انشالله

اره مثبته

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته شانزدهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان ......... مامان ......... هفته هفتم بارداری