۸ پاسخ

عزیزم اینطوری که نمیشه تشخیص داره دکترا باید زاویه شو ببینن .من دکتر بردم با نقاله اندازه گرفت

دکتر ب زور می‌فهمه ،تو از ما ها توقع داری تشخیص درست بدیم .

عزیزم میدونم خیلی وقته از این تاپیک میگذره
عکس دخترتون سالم بود؟
منم عکس گرفتم سوال دارم
لطفا اگه دیدی جواب بده و درخواستمو قبول کن

چند ماهگی این عکس رو گرفتید بردید بیمارستان یا مطب

عکس لگن دختر منم همینطوری بود رفتیم کمر بند نوشت ببندیم براش اون استخون لگن که بالاتره باید بیاد پایین تر شکل کاسه بگیره تا بعدا که راه افتاد در نره

بنظر سالمه

بفرست چت جی بی تی

سالمه بنظرم چون هر دو طرف شبیه همه چرا عکس انداختی

سوال های مرتبط

مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی