من ازینکه گیره توری در بره میترسیدم اسان شور گرفتم
حالا وقتی تونست بشینه براش وان میگیرم
مسلما وانوتوری
من وان و توری گرفتم
این عکس که گذاشتی چه قشنگه
از کجا میشه خرید؟
من وان تور دار ترجیح میدم
مامانا من هماتوم داشتم قبلا دوباره دیشب دل زیر دل و کمر درد شدم سونو شدم هماتومم بزرگتر شده کسی هس مثل من؟
من وان و توری خریدم
والا منکه بچه هامو چهارزانو میزدم میزاشتم روی پاهای خودم و میشستم
من وان و توری خریدم.
وان بهتره چون بچه یه جا آروم نمیشینه تو بشوریش ک دوس داره آب بازی کنه یکم ک بزرگ تر بشه اصلا ب درد نمیخوره
اینو فک کنم باید پارچه بندازی زیر بچه که یموقع سر نخوره موقع شستن
بنظم وان و تور بهتره
توری هم از ساده ها نگیر نینیو اذیت میکنه چون یکم زبره
از این مدل که قسمت روش حوله ایه بگیر
یکم سخت پیدا میشه فقط
وان و توری عزیزم
این الکی گرونه
وان بگیر با توری
این الکی گرونه
وان بگیر با توری
وان بهتره اینا زیاد استفاده نمیشه همون وان هم زیاد استفاده نمیشه
وان و تور
منم میخوام وان و توری بگیرم
وان و توری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.