سلام مامانا💗 جدیدا هزینه سونو انتی چقدر شده ؟؟

۱۰ پاسخ

من یه تومن شد

من ی تومن دادم بابیمه تامین اجتماعی

سمت شرق یا غرب؟
نگارآزما قیمتاش مناسبتره

۹۹۰ آزاد

۲۳۰۰شد ازاد

سلام
سونو ۱۵۰۰
ازمایش ۸۰۰

تهران۳تومن حدودا میگیرن

ازمن ۲۵۰۰ گرفت

من دادم سونو ۷۵۰

سلام انتی با آزمایشش کلا آزاد بری ۱۵۰۰ میوفته

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسین ❣️ مامان امیرحسین ❣️ هفته نوزدهم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امید مامان امید هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی