سلام خانما خواهر زادم متولد ۲مهر ۱۳۹۹ الان باد بره پیش ۱ یا پیش۲

۸ پاسخ

سلام مامانا من کارم اتلیه هست . بدون رفتن ب اتلیه و هزینه زیاد بجاش عکس ساده بفرس اتلیه تحویل بگیر با کمترین هزینه
طراحی برچسب کتاب دفتر . آتلیه کردن عکس تغییر پس زمینه تغییر رنگ لباس و....... با قیمت ناچیز با یکبار سفارش مشتری دائمی ما باشید
در روبیکا کانال دارم با ۵سال سابقه کاری
آتلیه سنا
لینک کانال: https://rubika.ir/atoleya_sana

سلام مامانا من کارم اتلیه هست . بدون رفتن ب اتلیه و هزینه زیاد بجاش عکس ساده بفرس اتلیه تحویل بگیر با کمترین هزینه
طراحی برچسب کتاب دفتر . آتلیه کردن عکس تغییر پس زمینه تغییر رنگ لباس و....... با قیمت ناچیز با یکبار سفارش مشتری دائمی ما باشید
در روبیکا کانال دارم با ۵سال سابقه کاری
آتلیه سنا
لینک کانال: https://rubika.ir/atoleya_sana

مهر میره پیش ۱ عزیزم

پیش یک و دو چیه؟؟

پیش یک باید بره

نیمه دوم 1399 و نیمه اول 1400 امسال میرن پیش یک

می‌ره پیش ۲

فکر کنم نیمه اول ۱۴۰۰ میرن پیش

سوال های مرتبط

مامان میکائیل و بهار مامان میکائیل و بهار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان النا.امیرحسین مامان النا.امیرحسین ۳ سالگی