۳ پاسخ

چن هفته باید بریم برا سونو وزن

منم صدک ۳۵ هست بچم .دکتر گفت خوبه همون که سونو گرفت

فک کنم خوب باشه من 28هفته1100بود گفتن کمه تا صدک20قابل قبوله 20کمترباشه بده

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی