۲ پاسخ

من فردا صبح سزارین میشم انشاءالله ☺️

من انشاالله بادویاسه سانت دهانه رحم باز طبیعی ولی پراسترسم

سوال های مرتبط

مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی