ژل لب
لایت مو
کاشت ناخن
توی شیردهی مشکل داره؟؟؟

۴ پاسخ

اصلا توی دوران شیردهی ژل و فیلر نمیشه استفاده کرد من از خود اونجایی که میخواستم برم بزنم پرسیدم گفت نه خانم اصلا نمیشه اینکه شیرتو بدوش بریز دور و فلان نداره کلا ضرره

ژل زدنو بپرس
ولی بقیش نه مشکلی نیست

لایت مو و کاشت ناخن مشکلی نداره ولی ژل لب باید تا ۲۴ ساعت شیر خودتو ندی

لایت و کاشت نه
ژل نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱ سالگی