آخرین سونو تو۸ماهگی وزن جنین هزینه ش چقده؟

۵ پاسخ

چندروز قبل رفتم شد550 پرداخت کردم ،درحین سونو گفتم دکتر ببین چسبندگی رحم هم دارم، درصورتی ک اصلا لازم نبود خودم خواستم ونمیدونستم هزینش جداست وایشونم چیزی نگفت ازهزینه... خلاصه موقع دادن جواب گفت ی 750 دیگ واریز کن برای چسبندگی😐🥴درکل برای طبیعی سونوچسبندگی لازم نیست فقط برای سزارینه... من سرخود گفتم نتیجشم دیدم🫩.

از من سونو وزن همراه با کالر داپلر بود شد ۳/۸۰۰

من ی هفته پیش دادم ۵۴۰ تومن آزاد

هزینش نزدیک ۶۰۰-۶۵۰ من یادم نیست ۳ هفته پیش سونو وزن دادم ولی یکی دیگه ام مونده مال هفته ۳۷ هست

3 میلیون

سوال های مرتبط

مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری