مامانا ارضا شدن تو بار داری خطر داره ؟

۸ پاسخ

کلا بهتره توبارداری رابطه نداشته باشی مخصوصا شماکه مثل من چندمدت واس بارداری تلاش وتحت نظربودی وباقرص ایناباردارشدی دکترانمیگن ولی بعدش دچار لک بینی ودردسر وهزارتااسترس واینا

اگه دکتر منع نکرده باشه مشکلی نداره

اگه حاملگی تون پر خطر نباشه و مشکلی نداشته باشین هیچ مشکلی نداره ، من خودم دو سه ماه اول فقط رابطه نداشتم الان تقریبا میشه گفت یه روز در میان رابطه داریم و ارضا میشم و حتی بعضی وقتا هر روز و هیچ مشکلی هم خداروشکر نداشتم فقط باید با جلوگیری باشه

نه عزیزم راحت باش

نه ، من رابطه ندارم ولی بی دلیل تو خواب مدام ارضا میشم از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نداره اصلا

نه عزیزم اون دیگه توی دفعات خیلیییی زیاده که میگن خوب نیست

بله زیادش باعث انقباض رحم و زایمان زودرس میشه.من کلا توی بارداری فکر کنم سه بار بیشتر ارضا نشدم

نشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد