کیا بعد سزارین واژن درد شدید دارن هنوز خوب نشده

۱ پاسخ

من دارم هنوز

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی